?

Log in

No account? Create an account

Previous Entry | Next Entry

water bottles. good day. interesting

"that must've been before water bottles."

what? i thought water bottles have been out for a very long time?! i dont remember living without them. that's so weird.

my coworkers' responces? "awwww she doesnt know the days without bottled water. they are quite a new invention, you know"

lol

ken's responce to this...
ken: well as we both know
ken: your coworkers are crazy
ken: yea you can tell em I said that
ken: just don't say my real name
ken: or my phone
ken: or my address
ken: or anything else
ken: ...actually just don't tell them

:D



yesterday was really fun. a good "girls night out." free food. free drinks (too bad i dont drink anymore, but free regular drinks are cool too). good atmosphere. good free movie. (dunno if it's because i love john cusack tho, but already decided to get the dvd) and of course GOOD FRIENDS to hang with. :D and the after party was fun too. except for the soup i had. lol but hey, the trip to safeway was fun. :)

it was a good day



hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

interesting

VERY interesting. *raises one eyebrow*

Tags:

Comments

( 15 comments — Leave a comment )
basicstories
Jul. 29th, 2005 07:28 pm (UTC)
Water bottles or bottled water? No one really drank bottled water when I was in HS, so that is a fairly new health conscious trend. People who wanted filtered water bought either a filter or one of those water tank things. Trucks delivered them or people brought jugs to grocery stores to refill them (I did the later).
arnogseel
Jul. 29th, 2005 07:34 pm (UTC)
we were talking about the ones that are already in the bottle and ready to sell at the stores.
sasalee
Jul. 29th, 2005 07:37 pm (UTC)
no way.. i've drank bottled water since 5th grade. lol. i always froze them so i'd have a cold drink anytime of the day (well maybe not at the end of the day) and that was better than soda or juice people packed for lunch any day. =]
basicstories
Jul. 29th, 2005 08:07 pm (UTC)
Ya they've been around forever, but the idea at the time was "stupid". Sales didn't begin till 2000.
sasalee
Jul. 29th, 2005 08:17 pm (UTC)
ah yes... the health craze that started...
-------------

how have you been? working FT? oh oh.. it's august. time to "reignite the rivalries." my friends (and i? i suppose..) are looking for ppl for fantasy football league. interested?
garfpooky
Jul. 29th, 2005 08:35 pm (UTC)
haha, I remember that the water never actually melted enough and left this huge chunk of ice in the middle, so the guys (usually) would be banging the bottles on whatever surface they could find to try to break it up more.
arnogseel
Jul. 29th, 2005 08:39 pm (UTC)
omg i just remember that! and how that happened to mine also!

that was pre-high school?
garfpooky
Jul. 29th, 2005 08:48 pm (UTC)
I remember that most vividly for middle school...back when PE actually made you sweat...along with running days, lol
arnogseel
Jul. 29th, 2005 08:51 pm (UTC)
i remember having water bottles in HK when i was studying in HK during my late middle school days.

but then again, hk is far more advance in a lot of things than the US lol esp. when it comes to style or like food lol
sasalee
Jul. 29th, 2005 09:26 pm (UTC)
yupyup.. and sa'll have her water bottle with lil chunks of ice in it.

i remember those stupid ppl who'd always ask me.. "how'd you put the ice in there?" *headdesk*
sasalee
Jul. 29th, 2005 07:35 pm (UTC)
aww.. i'm sad i missed it. =\
arnogseel
Jul. 29th, 2005 07:40 pm (UTC)
we were saying you would've liked the free alcohol hehehe

what did you end up doing? i hope it's worth you missing the girls night out :P
sasalee
Jul. 29th, 2005 08:07 pm (UTC)
my friend came back from london. she's a doll, you'd like her.
arnogseel
Jul. 29th, 2005 08:21 pm (UTC)
oh yeah i read about that
gxcad
Jul. 30th, 2005 09:43 am (UTC)
yea I ask you not to tell and you post this up on the internet. GREAT! (Yea, I don't really care...but glad you were amuzed...more than usual, that is)

-Ken
( 15 comments — Leave a comment )

Profile

hug me and dont let go
arnogseel
hold me and don't let go

Latest Month

February 2013
S M T W T F S
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  
Powered by LiveJournal.com
Designed by Tiffany Chow