?

Log in

Previous Entry | Next Entry

christmas time

working at fan asylum makes eliza fat


BECAUSE CLIENTS AND FANS SEND US SO MUCH SWEETS

MY GOD

i need an eating icon.

Tags:

Comments

( 9 comments — Leave a comment )
_ifthisisit
Dec. 15th, 2005 06:04 pm (UTC)
eliza and fat is an oxymoron. haha.
basicstories
Dec. 15th, 2005 09:32 pm (UTC)
You sure you weren't fat to begin with? Muhahahaha
arnogseel
Dec. 15th, 2005 09:34 pm (UTC)
>:O

what a friend lol
doxasticlogics
Dec. 15th, 2005 10:52 pm (UTC)
THAT KITTY IS SOOO CUTE!!!
arnogseel
Dec. 16th, 2005 12:51 am (UTC)
you say that everytime i use it lol
gxcad
Dec. 16th, 2005 11:51 am (UTC)
I thought every girl in the world says "it soooo cute!" to cute stuff. Then I realized only the girls that speak english do.

-Ken
arnogseel
Dec. 16th, 2005 04:54 pm (UTC)
anf japanese girls don't go "kawaii desu!!"?
gxcad
Dec. 18th, 2005 03:29 am (UTC)
yes, japanese speaking girls say "kawaiiiii!", and english speaking girls say "its sooooo cute!". Japanese speaking girls don't say "its soooo cute!" unless they also speak english. My statement still stands. Oh and stop making me explain my jokes and get it the first time, its not funny once you make me explain it. As Frank would say, "Baahhhh".
Just in case you didn't get the second part, I'm also saying ALL girls say "its sooo cute!"

-Ken
arnogseel
Dec. 18th, 2005 03:33 am (UTC)
oh hahahah sorry ok i'm slow :(
( 9 comments — Leave a comment )

Profile

hug me and dont let go
arnogseel
hold me and don't let go

Latest Month

February 2013
S M T W T F S
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  
Powered by LiveJournal.com
Designed by Tiffany Chow