?

Log in

No account? Create an account

Previous Entry | Next Entry

blocking the intersection

i never really understand ppl who block the intersection, esp ones that have multiple lanes. i've seen this happen many times. traffic's congested. cars are itching their way to the next block. oh crap, lights turns red, now you're blocking the intersection. there are lanes next to your car that is open and you can move to, you know, to get OUT of the intersection but NOOOOoOoOoOoOoooo you want to stay where you are, blocking the intersection. wtf?

i never understand those ppl. first off, you shouldnt itch your way to the next block if there is no space for your car anyway. and second, to me, if i do decided to do that and there's a lane open next to me, then i move out of the way and get out of the intersection. yes even if that means that i am in a lane i dont want to be, just switch back later! what's the big deal? get out of the intersection, ppl! i dunno if they are just being one minded or what...

/rant

Tags:

Comments

arnogseel
Apr. 27th, 2010 06:36 pm (UTC)
omg. i know how bad the drivers over there are. even in taiwan and china. scary shit.

wait, if australia is ridiculously strict, shouldnt every one be a good driver? or did you get pulled over?
(Deleted comment)
arnogseel
May. 12th, 2010 12:00 am (UTC)
oh that sucks! sorry to hear!

my first traffic violation ticket (and only one so far! knock on wood) was a camera pic too! i'm surprised how clear the pics were (bc it was at night). they even provided a website for me to go on and watch a video of me doing the violation LOL

Profile

hug me and dont let go
arnogseel
hold me and don't let go

Latest Month

February 2013
S M T W T F S
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

Page Summary

Powered by LiveJournal.com
Designed by Tiffany Chow