August 22nd, 2004

hug me and dont let go

:D

yesterday was fun. i hope everyone else that went had fun too. thank you for coming =) thank you for the presents. i have to apologize for my choice of restaurant hahah i didnt know they feed anorexic ppl haha i'm happy that we all went clubbing tho. well most of us =P i had fun there. got to dance with everyone =) i tried to teach albert to dance hahah that was fun. bumped into a few ppl i knew, that was cool. found out that my husband is no longer an alcoholic, altho he claims otherwise ;) had a good chicken soup right after it. that's funny because i had a really good chicken soup for lunch too! oh yeah! i didnt get my group picture tho =(

today after work i went to watch yet another kst show. i'm glad i managed to make it in time (didnt miss anything) and also that i went. because i was contemplating whether or not to go since i was so tired from last night. thanks to eric for giving me a ride there that actually motivated me to go hehe. the show was awesome, of course. the kst chicken came out! hahah that was great!! get to dance with the chicken lol get to meet a few new ppl ;P which is also cool. and got kissed by a fine girl. twice LOL on the lips, may i add! (no, no tongue action) lol sorry jos, we might've humped, but i never kissed you hahaha ;P also witnessed blake getting kissed on the lips too. OoOoOoh, poor joy, she wasnt too keen on that hahah good thing stephanie wasnt there haha dunno what she'll end up doing LOL maybe join in?! lol

and matty gave me a peck on the cheek when we said our goodbyes :D <3
i dont care if you have a pretty gf. ;P or if you did that to joy also. i still want you LOL
man i'm just getting kissed left and right LOL
who else wants to join in on the action?! haha
  • Current Music
    Carpenters - Superstar
hug me and dont let go

different type of survey

PAST
First grade teacher's name: i dont remember
Last word you said: cool!
Last song you sang: "rockstar" - carpenters
Last song stuck in your head: the like's song... forgot what it's called

PRESENT

What's in your CD player: my brother's trance cd
What color socks are you wearing: black
What's under your bed: i have three shelves: the undies, the bags, the m5 things
What's the weather like: cold and foggy. surprise!
What time did you wake up today: 1215 pm and i wouldnt wake up either if kevin didnt call me

FUTURE

Who do you want to marry: whoever that loves me as much as i love him
Are you going to college: almost done!
Where do you want to go: boston. hawaii. new york. all over europe. japan.
What is your career going to be: PR for a band hahahaha
Where are you going to live: around =)
How many kids do you want: i want four. but my husband suggested a basketball team instead
Kids' names: nathan(ial) nickolas, faith, alexis, brian matthew... uh yeah... i want two girls and two guys, at least
Where do you want your honeymoon: i dunno, hawaii? haha so original
What kind of car will you have: a lexus is 300. yep. haha
----------------------------------
Collapse )

--------------------------

"all the things that make u feel good have its consequences.
and too much good thing is bad. its the world's balance"
- M
  • Current Music
    Evanescence - Bring Me To Life