?

Log in

No account? Create an account

Previous Entry | Next Entry

things that make me happy

currently, these are the things that make me happy... smile:

  • my treo :D
  • Full House, the korean one
  • Bond
  • random text messages
  • spontaneous outtings
  • secrets
  • you

Tags:

Comments

( 15 comments — Leave a comment )
quasiangel
Nov. 18th, 2005 06:25 pm (UTC)
I love Full House! I finished watching it about 2 months ago. Such a cute story, and very emotional. I have the manga (only the first 3 are out) and it's kinda differnt.

Yay more Full House people!!!
arnogseel
Nov. 18th, 2005 06:27 pm (UTC)
omg. i love how cute they are together! when they are caring to each other and not arguing lol!



(i need a full house icon LOL)
quasiangel
Nov. 18th, 2005 06:33 pm (UTC)
Me too!

Did you finish ther series? I don't wanna spoil it for you. But OMG so cute!
arnogseel
Nov. 18th, 2005 06:39 pm (UTC)
i think i have like three eps left. hehehe when i'm done we can talk about it!

but i guess i can talk abut the parts i saw. i like how young-jea makes this big smirk every time he has this "bright" idea in his head.

like when he took her away from Min-heok about how his grandmother was sick LOL PRICELESS

and i laughed so hard when ji-eun danced and sung the three bears song. omg

quasiangel
Nov. 18th, 2005 06:50 pm (UTC)
OMG I love the grandmother. LOL! She is so crazy.

You are making me wanna watch it all over again! :)
quasiangel
Nov. 18th, 2005 06:51 pm (UTC)
Oh! And the "I Think I" song is so great. I downloaded it and whenever my iPod plays it I get all happy and stuff. The songs grows on you.
arnogseel
Nov. 18th, 2005 06:54 pm (UTC)
funny you should say that, i am listening to it right now. i also have the other songs too. the "sha la la" song they always play when she cleans... and "why" they usually play this when something sad is going on or at the end when you are watching previews lol

do you want them?
quasiangel
Nov. 18th, 2005 06:58 pm (UTC)
I have those ones too. :) I got the soundtrack where I got the torrents. It's funny, I used to watch 2-3 episodes a night (and not get to sleep til 1am when I had to get up for work at 7) and I'd hear the songs over and over and they just grew on me.
arnogseel
Nov. 18th, 2005 07:01 pm (UTC)
yeah i know. and before you know it, you hear them in your head at random time of the days.

oh man, you know hye-won. wtf was up with her? i mean she has some nerves to talk to ji-eun about who can get young-jea's heart first.

granted it's a contract wedding, but hye-won doesnt know that. i mean if i was ji-eun i would've looked at my wedding ring and go... "well... you've know him for 15 years... but i'm wearing his wedding ring... and you're not... do we really have to play this game?"

and what kind of friend would CONTEMPLATING on stealing his friend's wife?! even if it's not for love.

morals, ppl, where are your morals?!
quasiangel
Nov. 18th, 2005 07:12 pm (UTC)
Ugh. I hate Hye-won. She was told to bug-off by Min-hyuk more than once so what does she do? She tries to attatch herself to Young-jae cause he has a crush on her. Blah! Makes me sick. (hopefully I am not spoiling anything). And I love Min-hyuk by the way... he's all sexy and smart and rich and classy and etc. Grant it, he wants Ji-eun, but still. He is much better suited to sweep a girl off her feet than Young-jae. And I think his feelings are true. I think it was in the later episodes that I liked him the most, but I won't say anything about that. :P And poor Ji-eun! Her ordeal made me cry aleast once per episode towards the end.

*sigh* I need to make icons when I get done work.
arnogseel
Nov. 18th, 2005 07:13 pm (UTC)
hahah share the icons! :D
quasiangel
Nov. 18th, 2005 07:17 pm (UTC)
I am going over the boyfriend's house this weekend. Hopefully I will have a few minutes to make a few icons. I will share. ^_^ If I don't have time I will make some Sunday night or Monday-ish.

Yay!
arnogseel
Nov. 18th, 2005 07:37 pm (UTC)
take your time on it :P

but yes i would like young-jea and ji-eun icons please! heheheh !
sasalee
Nov. 18th, 2005 09:54 pm (UTC)
yay!! firefly love. hehe.
sasalee
Nov. 18th, 2005 09:53 pm (UTC)
hey.. lj ate my comment from earlier.. just wanted to say i loved full house even though i never finished watching it.. lol. i think i have the rest on my computer somewheres.
( 15 comments — Leave a comment )

Profile

hug me and dont let go
arnogseel
hold me and don't let go

Latest Month

February 2013
S M T W T F S
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  
Powered by LiveJournal.com
Designed by Tiffany Chow