hold me and don't let go (arnogseel) wrote,
hold me and don't let go
arnogseel

  • Mood:

hahah

summary of my day


started off with a conversation i had with denys "crap" aahahahah
meet up with jonathan and we went shopping. the guys. i thought it was fun hehe
lost a bet =( what's wrong with you!! how can someone that gets full from eating apples and bread for lunch, finish a lumber jack and then asked for more food?!?! see denys worked his last bite and asked for more food (avi file)
and party with pool, advertisement of the new nokia phone lol, more advertisement, and more... and more lol

and other pics just are best left without captions lol

one, two, three, four haha, five, and i think this is my all time favorite just look at her face lol

and then afterwards we ate... i acted drunk even tho i didnt drink at all! haha "what are you?? blind?! open your "ass"!" hahahah
________
even tho i really wanted to go on that trip with you guys. i had fun tonight. hope everyone that went to the party had fun too and hope that you guys are having fun!!! =)

Subscribe

  • convo of the wk

    hands down me: omg, i need to stop! jen: tell molly to slap you jen: in the butt lol me: i did. and she said "what??? why in the butt???" jen: lol…

  • m5 = ♥

    weird. today for the first time. while m5 played "the sun," i was brought back... back to how i felt when i saw them play that same song in modesto…

  • husband advice

    i was talking to brian about his engagement and he gave me advice on what to look for in a husband, "find someone that has a decent job and stuffs.…

  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 6 comments