hold me and don't let go (arnogseel) wrote,
hold me and don't let go
arnogseel

  • Mood:
  • Music:

cinderella

i have a pair of shoes that are slightly big for me. it fits but it's one of those shoes that yeah, i might lose one if say... i'm running down some long stairway to make my midnight curfew. ;)

then i thought, wait a min! i would only lose it bc it's a little big. if it fits perfectly, it wont fall off even if i'm doing back flips, cartwheels and a mile long run down the stairs back-to-back. (i dont know how to do those in real life btw lol)

SOOoOoOo say cinderella's glass slippers are a little big for her.... that's the only reason it would fall off right? and if it's slightly big for her, then that means it's not a perfect fit! SOOOO how could the prince know it's her?

ok, ok. i know, i know. she has really small shoe sizes so no other girl in the village could fit them but her. but still hahaha.

and i'm fully aware it's just a fairy tale, so i shouldnt think too hard about this haha i'm just being silly.

this is a good time to use my cinderella icon... if i had one.... :P
Tags: thoughts
Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 8 comments