hold me and don't let go (arnogseel) wrote,
hold me and don't let go
arnogseel

celebrity meme

1) List five celebrities you would consider having sex with without even asking questions.
(hi molly, this is your cue to stop reading :))
2) Put all of them IN ORDER of your lust for them [1 is the hottest].
3) Say which movie/show/thing it was that hooked you.
4) Supply photos for said people.
5) Tag five people:

1. JESSE CARMICHAEL ---------------------------------------------------------------------------------------------



seriously, duh. who's surprised?! i fell in love with [him] before the 2nd show... if you didnt catch that, i was
quoting the song "superstar" by the carpenters lol but seriously, i saw them at the slims in jan 2003. it was my
2nd show of theirs. i fell in love with jesse then. i told him after the show that i thought he was good looking.
yes, i did LOL god, i had no shame back then. he said "thanks" LOL (shit, wow, i've been a fan for a little over
6 yrs! and i still feel the same!)

2. LEE PACE ------------------------------------------------------------------------------------------------------------



pushing daisies. he's adorable already but what really drew me into him was the way he looks at chuck. *swoon*
and he seems like a down to earth kind of guy when i watch him in interviews. very shy and humble.

3. ADAM LEVINE -----------------------------------------------------------------------------------------------------


i'm actually kinda suprised (but not really) that i have no good pics of adam on this computer. i'm sure i have some in my home computer tho

alright. ok. what? lol i have to admit. i wont date him but i would have sex with him with no questions asked.
what can i say! he's hot! personally the first time i saw m5 play, i was attracted to adam's look. i didnt even
see jesse. it's when i was backstage and he totally ignored me to focused his attention to these blond bimbos
(who btw told their friend that m5 were "ok" over the phone, adam was pretty pissed when he heard that haha)
that i decided that he's really not my favorite. but i'll still do him :X

4. DANIEL HENNEY ------------------------------------------------------------------------------------------------



i saw him in my name is kim sam soon. after looking for pics of him online... i have moved him up before
daniel. god, he photographs well! not that i'm favoring him more bc there's more pics... i just cant decide
btwn these pics lol

5. DANIEL WU -----------------------------------------------------------------------------------------------------



it's been a while. i really dont remember where i saw him where i started liking him... seriously... hmmm...

-----

ok, you must be wondering, where's edward norton? archie kao? james mcavoy? your other top 5 celebrity
crushes?! well. who do you think i am?! haha just bc they are my celebrity crushes, it doesnt mean i wanna
sleep with them with no questions asked LOL again, as i said, edward norton is my ultimate celebrity crush.
i respect him as an actor and a person. i wouldnt wanna sleep with a God. lol i'm just a mortal. as for archie
kao and james mcavoy, hot, yes... but i cant see myself sleeping with them. dunno why LOL still within my
top 5 tho lol
Tags: music, photo, time waster
Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 7 comments